پست ثابت

     

قوانین و(خواهش هــــامــ):


نظرات وانتقادات فراموش نشه،،،لطفادرنظرسنجی ها شرکت کنید،،،به آرشیوماهانه


هم سربزنید،،، اگه میخواین عکسای بازیکناروببینین بایدبرین توآرشیوماهانه،،،برای 


بهبودوبــم پیشنهادبدین،،،توهینم نکنین،،،کپی هم خواستین بکنین اجازه بگیرین،،،!!


ورودلنگیام ممنوع ولی اگه باادب باشین  عب نداره،،،!خـــــواهشـــــــا تواین پستــــــ


نظرنذاریـــن،،،ممنــــــون میشــــــم!!!!


برای تبادل لینک بهم خبر بدیــن ،،،امیدوارم ازوبم خوشتون بیاد...



اینم آدرس اون یکی وبمه والبته عاشقانس،!www.asheghetanha7.blogfa.com

جام حذفی

درسته ازجام موندیم وبهش نرسیدیم


درسته خوب بازی نکردیم


درسته درحداستقلال نبودیم


درسته ازتیم ته جدولی شکست خوردیم


و....


ولی بازهــــــم عشـــــق است استقـــــلال

آدرس اینستاگرامم

سلام بچه ها ببخشیدکه نمیتونم بهتون سربزنم اخه سرم خععععععلی شلوغه!!!!

ولی قول  قول میدم هروقت تونستم بیام.

حالااومدم آدرس پیجم تواینستاگراموبهتون بدم.

                               

                                   faezeh70

بیایدخوشحال میشم

                               

 

پیروزی برکاسپین درجام حذفی

1بر0کاسپین قزوین روبردیم باگل مهرداداولادی بعداز


گلش یه حرکت آکروباتیکم اومد!

برد1بر0استقلال

حنیف عمران زاده تک گل استقلال رادرمقابل ملوان به ثمررساند


هووووووووووووووووووووووووووووورا


عکسهادرادامه مطلب>>>

ادامه نوشته

استقلال1-1تراکتورسازی

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،تیمهای فوتبال استقلال وتراکتورسازی تبریزازساعت15:15       امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم رفتند.
استقلال با گل دقیقه 2 آرش برهانی از میزبان خود پیش افتاد اما در ادامه اين سعید دقیقی بود که در دقیقه 66 بازی را به تساوی کشاند.
سعیدمظفری زاده که قضاوت این بازی را بر عهده داشت بائو، نصرتی و گردانی از تراکتورسازی و نکونام و نوری از استقلال را با کارت زرد جریمه کرد.
ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، آندرانیک تیموریان، جی لوید ساموئل، جواد نکونام، پژمان نوری، احمد جمشیدیان، مهدی نظری(53-اکبرپور) و آرش برهانی

در پایان دیدار تیمهای استقلال و تراکتورسازی تبریز،پژمان منتظری مدافع تیم استقلال به عنوان مرد اخلاق این دیدار انتخاب شد.

                  عکسهای بازی درادامه ی مطلب>>>

 

ادامه نوشته

برهانی:گلم رابه فرهادمجیدی تقدیم میکنم....

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،آرش برهانی با به ثمر رساندن یک گل سه امتیازی مقابل سایپا باعث شد تا استقلال در روزی که نیمی از نفراتش را در اختیار نداشت یک پیروزی با ارزش خارج از خانه را به دست بیاورد.

*استقلال در روزی که تقریبا نیمی از بازیکنانش را در اختیار نداشت به برتری رسید. در خصوص این مهم صحبت کن؟
 ما دو، ‌سه بازیکن تاثیرگذارمان‌ را به دلیل مصدومیت و دو، سه بازیکن دیگر را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم، اما  بچه‌ها واقعا خیلی خوب و همدل بودند و با یک وحدت تاکتیکی توانستیم تیم خوب سایپا را شکست دهیم.
*این اولین بازی استقلال بدون فرهاد مجیدی بود، فکر می‌کنی این موضوع چقدر در روند تیم تاثیرگذار بود؟ جای فرهاد مجیدی همیشه در استقلال خالی خواهد ماند و هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای او را بگیرد چون فرهاد بازیکن بسیار بزرگی است. همیشه به این امید داشتیم که اگر فرهاد در یک بازی غایب است در دیدار بعدی همراه ما خواهد بود،‌ اما این بار می‌دانستیم که دیگر خبری از فرهاد در کنار تیم نخواهد بود و این واقعا برایمان سخت جلوه می‌کرد، البته استقلال تیم بزرگی است و جدا از فرهاد مجیدی امروز غایبان بزرگ دیگری هم داشتیم مثل خسرو حیدری که نبودش در چند بازی  کاملا محسوس است یا جواد نکونام، هاشم بیگ‌زاده، آندو و سیاوش با این وجود به قول معروف این بازی برای ما حال و هوای خیلی خاصی داشت و برای خود من این‌طور بود که بدون فرهاد مجیدی انگار یک چیزی کم داشتم.  البته که مهم استقلال است که باید راهش را ادامه دهد و همه ما در این راه به تیم محبوب‌مان کمک خواهیم کرد.
*در یادداشتت پس از خداحافظی مجیدی از فوتبال گفته بودی که در شادی‌های پس از گلت همیشه او نفر اولی بوده که به سراغت می‌آمده‌، اما این بار خبری از کاپیتان استقلال نبود.
واقعا پس از گلزنی‌هایم همیشه فرهاد اولین نفری بود که در شادی گل به سراغم می‌آمد و حتی خوب به یاد دارم که در چند بازی حالا به دلیل حساسیت یاتمرکزی که بچه‌ها روی کارشان داشتند فقط فرهاد در شادی گل با من سهیم بود. این بازی واقعا جای او خالی بود و من به همین دلیل گلم را تقدیم به فرهاد عزیز می‌کنم که امیدوارم در ادامه راهی که پیش گرفته موفق باشد.
*آرش برهانی پس از هفته‌ها در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت؟
 شرایط جوری بود که منتظر زمانی بودم تا بدون استرس و با روحیه و انگیزه خوب بازی کنم. یک سفر کاری هم در این مدت داشتم که باعث شد چند روزی از هیاهوی فوتبال جدا شوم و وقتی برگشتم واقعا به لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کردم البته جا دارد تشکر کنم از بچه‌های دیگر تیم که در طی این مدت خیلی به من کمک کردند و واقعا برایم سنگ‌تمام گذاشتند و همین‌طور هواداران.
تنها چیزی که در بدترین شرایط همیشه من را در استقلال نگه داشته هواداران بودند و امیدوارم با گلی که امروز زدم یک درصد از محبت‌های‌شان را جبران کرده باشم.
*گلی که به ثمر رساندی حاصل یک کار خوب تیمی بود، در خصوص آن صحنه صحبت کن؟
این اولین بازی بود که من و مهدی نظری کنار هم فیکس بازی می‌کردیم. مهدی در صحنه گل خیلی زحمت کشید و یک پاس خوب به من داد و به همین خاطر معتقدم نباید با وجود گلزنی من از حرکت خوب او غافل شویم در کل اما فکر می‌کنم بازی با سایپا در روزی انجام گرفت که همه تیم فعل خواستن را صرف کرده بودند و همه دوست داشتیم به نتیجه برسیم. من، علیرضا نیکبخت و پژمان نوری در جناح چپ با هم بودیم و اینقدر در زمین خوب باهم صحبت می‌کردیم و هماهنگی داشتیم که به نظرم باعث می‌شد در کار تیمی هم موفق عمل کنیم.
در واقع تمام بازیکنان با جان و دل برای این بازی تلاش کردند از علیرضا گرفته که برای او خیلی خوشحالم که بازی خوبی ارائه داد تا مهران قاسمی که حتی فقط چند دقیقه بازی کرد یا خط دفاع و البته مهدی رحمتی که باید از او بابت اینکه گلم را حفظ کرد تشکر کنم.
*در پایان بازی به عنوان بازیکن برتر فنی میدان انتخاب شدی؟ 
 به نظرم مهدی رحمتی و حتی علی نیکبخت می‌توانستند  این عنوان را مال خود کنند. علی پس از مدت‌ها واقعا خوب بازی کرد آن هم در روزی که در ترکیب ثابت تیم بود یا مهدی که  چند موقعیت استثنایی را برای استقلال گرفت. در کل اما هر 11 بازیکن ما امروز فوق‌العاده ظاهر شدند آن هم با بضاعتی که در این بازی داشتیم.
*آرش برهانی با این گل نوید روزهای خوب آینده را به هواداران می‌دهد؟
 من همیشه سعی می‌کنم برای استقلال مثمرثمر باشم و در هر شرایطی به تیمم خدمت کنم حتی وقتی روی نیمکت بودم دوست داشتم تا به هم‌تیمی‌هایم روحیه بدهم ولی مطمئن باشید همه تلاشم را  به کار می‌بندم تا پاسخ اعتماد مربیان تیم را بدهم.

 

برد1بر0استقلال مقابل سایپا

دیدار تیم‌های استقلال و سایپا با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار عقب‌افتاده استقلال و سایپا از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با حساب یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. آرش برهانی در دقیقه 63 زننده تک گل آبی‌ها بود که با این برد 23 امتیازی شده و با 13 بازی در مکان ششم جدول جای گرفتند.

استقلال پس از خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی در این دیدار نیز چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت که در این میان جواد نکونام و آندرانیک تیموریان به دلیل محرومیت و خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده و سیاوش اکبرپور هم به علت مصدومیت غایب میدان بودند و امیر قلعه‌نویی بر روی نیمکت تنها سه بازیکن داشت.

دقیقه 63 بازی آرش برهانی با پاس محمد مهدی نظری در محوطه جریمه سایپا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه آرام به گوشه دروازه سایپا موفق شد استقلال را یک بر صفر جلو بیندازد.

در این بازی که با تعداد خطای زیاد بازیکنان دوتیم همراه بود حنیف عمران زاده و محمد قاضی از استقلال و رضا ناصحی از سایپا با کارت زرد فغانی داور مسابقه مواجه شدند.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، فردین عابدینی(دقیقه 25، محمد قاضی)، علیرضا نیکبخت‌واحدی، ساموئل، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، محمدمهدی نظری و آرش برهانی (دقیقه 87 مهران قاسمی).

ترکیب تیم سایپا: محمد باقر صادقی، مجید ایوبی، سجاد مشکل پور، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، روزبه شاه علیدوست (دقیقه 76، مهدی جعفرپور)، ابراهیم صادقی (دقیقه 83، مقداد قباخلو)، محمدرضا ناصحی،کاوه رضایی و سجادشهباز زاده

                      عکسهای بازی درادامه ی مطلب>>>

ادامه نوشته

خبری تاسف بار....







به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،حادثه تلخی بود. نمی‌شد باور کرد اما وقتی با منزل‌شان تماس گرفتیم به عمق تلخی پرواز بیشتر پی بردیم. متوجه شدیم احمد مظاهری‌یگانه، هوادار معلول استقلال  که همیشه در تمرینات تیم هم حضور داشته از غصه خداحافظی کاپیتان فرهاد مجیدی پرواز کرده، به آسمان رفته تا خانواده‌اش از غم از دست دادنش عزادار شوند.
احمد، وقتی تماشاگر بازی استقلال  و مس بود، با صحنه خداحافظی مجیدی مواجه شود. اتفاقی که نمی‌تواند باور کند، بر سرش می‌زند، گریه می‌کند. تا دو روز لب  به غذا نمی‌زند. غصه  می‌خورد، اشک می‌ریزد و حرفی هم نمی‌زند تا اینکه در نهایت دچار سکته قلبی می‌شود. خانواده  او را به بیمارستان بوعلی می‌برند. احمد در بخش ccu بیمارستان بوعلی بستری می‌شود.
در حالیکه نیمه بیهوش است از او می‌پرسند، می‌خواهی با فرهاد مجیدی تماس بگیریم تا با او حرف بزنی و احمد دستی به نشانه بله تکان می‌دهد. ساعاتی بعد این احمد است که دیگر روی زمین وجود ندارد. پرواز می‌کند به آسمانی که آبی است. باورش تلخ است، باورش سخت است که هوادار معلول استقلال  طاقت خداحافظی مجیدی را ندارد و آنقدر غصه می‌خورد که به یک باره دچار سکته می‌شود. حال مادر احمد خوب نبود اما با خاله‌اش که  تماس گرفتیم همه ماجرا را همین‌طور برای‌مان توضیح داد. گفت: احمد را در قطعه 304 ردیف 51 بهشت‌زهرا دفن کرده‌اند. گفت احمد در محله‌شان خیابان نبرد جنوبی به استقلالی بودن معروف بود. می‌گفت با همه بازیکنان استقلال  عکس هم دارد. خاله‌ هم داغدار از دست دادن خواهرزاده‌اش بود و می‌گفت احمد در این دو روز خیلی غصه‌ خداحافظی مجیدی را خورد. به سر و صورتش می‌زد و می‌گفت برایم سخت است که دیگر بازی‌های مجیدی را نبینم. چهارشنبه هم ختم این هوادار است. مراسم سوم احمد مظاهری‌یگانه، که استقلال  را دوست داشت و با خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال از زندگی‌اش خداحافظی کرد. چینی نازک احساس او از سنگینی تلخ این خداحافظی شکست تا به آسمان پرواز کند، تا امروز خانواده‌اش از بار این تلخی پرواز احمد قامت‌شان خم شود. ما هم از این حادثه ناراحت شدیم، از هواداری که همراه استقلال  بود و با وجود معلولیتی که داشت در تمرینات تیم شرکت می‌کرد و همه دلخوشی‌اش استقلال  بود. روحت شاد احمد عزیز، به آسمان که رفتی سلام ما را به همه استقلالی‌های آنجا به ناصرخان حجازی، عمو عزت جانملکی و به محمد رنجبر و داود جورابلو به غلامرضا ساجدی و... به همه برسان. آنجا در نزدیکی خدا برای ما هم دعا کن. روحت شاد پسر استقلالی...

باشگاه استقلال این ضایعه تاسف بار را به خانواده آن مرحوم و خانواده بزرگ استقلال در سرار ایران تسلیت می گوید.

استقلال بدونــــــــــــ فــــ7ــــــــرهاد...!!!

   

    

     خداحافظی 7 مقدس ازمیادین فوتبال...!!


فرهادمجیدی کاپیتان استقلال بعدازسال ها حضوردراین تیم امروزازدنیای فوتبال          خداحافظی کرد.                                                                                                                                                                                                                                   وی پس ازتعویض دربازی مقابل مس کرمان بابوسه برچهارگوشه زمین ازفوتبال

خداحافظی کرد.

شماره هفت استقلال سابقه قهرماني و موفقيت هاي زيادي با اين تيم دارد که  

کاملا غيرمنتظره تصميم به بازنشستگي گرفت. اين بازيکن اولين باردر سال 1376  

به استقلال آمد.

مجيدي سابقه حضور در تيم هاي بهمن کرج،‌ راپيدوين، الوصل، العين،الاهلي و          

النصرامارات و الغرافه قطررادرکارنامه دارد                                                                                                                                                                                          


فرهاد مجیدی: دوست داشتم حجازی در روز

خداحافظی‌ام حضور داشت

فرهاد مجیدی پس از پایان دیدار استقلال و مس و بعد از خداحافظی خود از دنیای بازی فوتبال با همسر ناصر حجازی تماس گرفت.

به گزارش ایسنا، مجیدی در تماس خود ضمن قدردانی از زحمات ناصر حجازی به همسر او گفت: دوست داشتم تا ناصر خان نیز در روز خداحافظی من حضور داشت و در کنار ایشان از عالم بازی کنار می کشیدم، حال که ایشان حضور ندارند با شما تماس گرفتم تا احساسم را بیان کنم.

همسر حجازی نیز با ابراز ناراحتی از خداحافظی مجیدی به وی گفت: من بطور کل از خداحافظی بدم می آید اما این که اینگونه غریبانه خداحافظی کردی، بیشتر ناراحتم کرد، بهتر بود با اعلام قبلی، جمعیت بیشتری حضور پیدا می کردند تا با دوستدارانت خداحافظی داشته باشی، هر چند که توان بازی کردن تا 2 سال آینده را نیز داشتی.

مجیدی نیز دلیل خداحافظی خود را طی کردن و پیشرفت در دوران مربیگری و رسیدگی به امور و زندگی شخصی خود عنوان کرد.

همسر حجازی نیز در پایان برای فرهاد مجیدی در تمام مراحل زندگی و همچنین عرصه مربیگری آرزوی پیشرفت و موفقیت کرد. 


خداحافظ کاپیتان همیشه محبوبم ،تمام آرزویم برآورده شدن آرزوهایت. . .

         


                عکسهای خداحافظی درادامه ی مطلب>>>

ادامه نوشته

1بر1شدن بازی استقلال ومس

در تنها ديدار باقي مانده از هفته دهم ليگ برتر فوتبال، استقلال و مس کرمان از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر رفتند که اين بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. مصطفي شجاعي (2) براي مس و سياوش اکبرپور (56) براي استقلال گلزني کردند.

در همان ابتداي بازي مس توانست ميزبان خود را شوکه کند. دقيقه 2 شوت بي هدف ادينيو مقابل دروازه به مصطفي شجاعي رسيد و ضربه او به آرامي از کنار دستان رحمتي عبور کرد و وارد دروازه شد. بعد از آن حملات استقلال آغاز شد و فرهاد مجيدي که شايعه خداحافظي او قبل از بازي مطرح شده بود، در کانون حملات استقلال قرار داشت اما در مقابل حملات بي سرانجام استقلال، باز هم مس کرمان بود که در موقعيت گلزني قرار گرفت اما اين بار رحمتي توپ را در مصاف با شجاعي مهار کرد.

در حالي که بازيکنان استقلال نمي‌توانستند حملاتشان را به موقعيت گل تبديل کنند، رودباريان روي ضربه ايستگاهي اشتباه و نخستين فرصت جدي استقلال را ايجاد کرد که خود او بلافاصله توپ را مهار کرد. لحظاتي بعد تعلل شجاعي سبب شد تا شوک دوم به استقلال وارد نشود. در ادامه فردين عابديني با خطايي شديد نخستين کارت زرد بازي را گرفت. دقيقه 32 بازي قلعه نويي تصميم به تغيير در تيمش گرفت و جمشيديان را به جاي گوران لاوره وارد زمين کرد.

دقيقه 40 بازي فرهاد مجيدي مقابل دروازه مس بهترين موقعيت گل استقلال در نيمه نخست را به دست آورد که ضربه او را ابتدا رودباريان و در ادامه مدافع مس دفع کردند. اين حمله بلافاصله با شوت ادينيو که رحمتي با يک دست آن را راهي کرنر کرد، پاسخ گرفت.


حملات استقلال در دقايق پاياني بي نتيجه ماند و جواد نکونام هم يک کارت زرد گرفت تا نيمه نخست با همان يک گل به سود مس خاتمه يابد.

در همان ابتداي نيمه دوم، امير حسين صادقي از داور مسابقه کارت زرد دريافت کرد. بازي در نيمه دوم بدون اتفاق خاصي ادامه داشت که دقيقه 56 فردين عابديني با ورود به محوطه جريمه و پاس رو به عقب توپ را به سياوش اکبرپور رساند و اين بازيکن گل تساوي استقلال را به ثمر رساند. دقيقه 63 ارسال بازيکنان مس از سمت راست دروازه استقلال به دست پژمان منتظري برخورد کرد تا مظفري زاده اعلام پنالتي کند اما ضربه پنالتي فرزاد حسين خاني را مهدي رحمتي دفع کرد. بعد از آن هم ادينيو بخاطر ايجاد وقفه در جريان بازي کارت زرد گرفت.

مهدي رحمتي در ادامه بازي هم ضربه سر شجاعي را روي خط دروازه مهار کرد. عليرضا ابراهيمي ديگر بازيکن اخطاري مس در اين ديدار بود و در ادامه سياوش اکبرپور و آندرانيک تيموريان نيز از استقلال کارت زرد گرفتند. با وجود حملات استقلال، ديگر موقعيت گلزني نيمه دوم هم براي مس به دست آمد ک
ه مهدي رحمتي با خروج از دروازه راه مهاجم مس را سد کرد. دقيقه 90 عليرضا واحدي نيکبخت به جاي فرهاد مجيدي وارد زمين شد تا اين بازيکن با بوسيدن چهارگوشه زمين از دنياي فوتبال خداحافظي کند. آخرين حملات استقلال هم بي نتيجه ماند تا بازي با تساوي يک بر يک خاتمه يابد.

با اين نتيجه استقلال 20 امتيازي شد و به لطف تفاضل گل جايگزين سايپا در رده ششم جدول شد. مس هم با 8 امتياز در رده شانزدهم باقي ماند.

عکسهای بازی درادامه ی مطلب>>>                                                                                     

ادامه نوشته

استقلال2بر0فولادرابرد

بردیـــــــــــــــــــــــم هوووووووووورا

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،تیمهای فوتبال استقلال و فولاد خوزستان از ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار با برتری 2 بر صفر آبی پوشان به اتمام رسید. 

خطای اعلام شده روی مهدی نظری در دقیقه 17 باعث شد تا جواد نکونام اولین گل استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. 
در ادامه بازی این آندرانیک تیموریان بود که در دقیقه 47 روی ضربه ایستگاهی، با یک شوت زیبا استقلال را به گل دوم رساند.
قضاوت این دیدار بر عهده حسین زرگر است.

                    ادامه ی مطلب>>>

ادامه نوشته

استقلال ونفت مساوی کردند....

بچه ها سلام استقلال ونفت مساوی کردند


ولی عب نداره عوضش بچه هاخیلی باغیرت بازی کردن،مخصوصافرهادوسیاوش وامیرحسین.


امیرحسین باپای لنگ لنگونش وسیاوش بادست زخمیش عاالی بودند.


             برای دیدن عکس هابروید به ادامه مطلب>>>

ادامه نوشته

پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی تایلند

ســــــــــلام بچه هااااا

من خیلـــــــــــــی خوشحالم چون تیم ملی دیروزپیروزشد

اونم چندبه چند؟؟؟2بر1

باگلهای سیدجلال حسینی ورضاقوچان نژاد

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــووووووووووووووورااااااااا

تبــــــریــــــــــــک

                                حتمابرین ادامه ی مطلب> > >

ادامه نوشته

شکست استقلال دربازی تدارکاتی مقابل نفتون

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 عصر امروز در کمپ اختصاصی خود، در دیداری دوستانه به مصاف تیم نفتون رفت.
این دیدار که در راستای تکمیل برنامه های تمرینی تیم در مدت تعطیلی لیگ انجام گرفت، با برتری 2 بر یک تیم نفتون همراه بود.
این دیدار در حضور 200 تماشاگر انجام گرفت و تک گل استقلال هم توسط مهدی نظری در دقیقه 20 به ثمر رسید.
ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده(46-قاسم رامندی)، مهران قاسمی، علیرضا واحدی نیکبخت، آرش برهانی، احسان پیرهادی(46-ایمان باصفا)، میثم جودکی، پژمان نوری، مهدی نظری، گوران لاوره(64-داود حقی) و سیاوش اکبرپور

ادامه نوشته

استقلال واف سی سئول2بر2شدند

بچه هاانقدرحالم بده که اصن نیتونم مطلب بزارم .معذرت . . .


ولی ناامیدنباشین انشاا. . .دفعه ی بعداول آسیاییم وستاره ی سوم روی پیرهنمون


افسردگی گرفتم ولی درادامه ی مطلب چندتا عکس واستون میزارم.دیروزاشکم دراومد


ادامه نوشته

باخت2بر0مقابل اف.سی.سئول

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیمهای فوتبال استقلال و اف‌سی‌سئول کره‌جنوبی از     

ساعت14 امروز به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول این دیدار، استقلال با وجود فرصت‌های متعددی که روی دروازه حریف ایجاد کرد، نتوانست   

به گل برسد تا نماینده کره، با تک فرصتی که داشت در دقیقه 38 بازی توسط دامیانوویچ به گل برسد.

نیمه دوم این دیدار هم برای استقلال گلی به همراه نداشت و گو یوهان در دقیقه 47 دومین گل کره را  

هم وارد دروازه استقلال کرد تا در نهایت این دیدار با برتری 2 بر صفر نماینده کره‌جنوبی به اتمام برسد.

بنجامین ویلیامز داور استرالیایی، گو یوهان و جواد نکونام را با کارت زرد جریمه کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، جواد نکونام، هافبک میانی استقلال با دریافت کارت زرد        

در دیدار مقابل اف‌سی‌سئول، 2 اخطاره شد تا بدین ترتیب دیدار برگشت استقلال را مقابل نماینده ی    

کره راازدست بدهد.                                                                                                                


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان، هافبک میانی استقلال هم با دریافت

کارت زرد از داور استرالیایی دیدار استقلال و اف‌سی‌سئول، 2 اخطاره شد تا بدین ترتیب دیدار برگشت

مرحله نیمه‌نهایی آسیا را از دست بدهد.

سایت AFC در گزارش خود از این بازی، نام آندرانیک تیموریان را هم به همراه جواد نکونام در

لیست اخطاری های خودقرارداه است.                                                                                        

                                                                                       

      عکس های  بازی  در ادامه  مطلب>>>

 

ادامه نوشته

آخرین تمرین تیم استقلال درکره

          

*به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آخرین تمرین تاکتیکی تیم استقلال در شهر سئول، از ساعت 19:30 به وقت محلی آغاز شد. تمرینی که در زمین جام جهانی شهر سئول انجام گرفت.

*بارش نم‌نم باران، فضای تمرین استقلال را تحت تاثیر قرار داده بود تا جایی که بازیکنان تمرینات تاکتیکی خود را زیر بارش باران انجام دادند.

*دکتر فتح‌الله‌زاده، مقداد نجف‌نژاد و مسئولان تیم استقلال این نوبت تمرینی را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

*مهدی رحمتی سنگربان استقلال بدون مشکل زیر نظر حمید بابازاده تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی را دنبال کرد.

*حدود 15 هوادار ایرانی از نزدیک تمرین استقلال را نظاره‌گر بودند.

*ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تمرین استقلال را با توجه به اینکه آخرین تمرین رسمی تیم بود، از نزدیک شاهد بود.

*کیفیت چمن ورزشگاه جام‌جهانی سئول خصوصا در گوشه‌های زمین، نارضایتی استقلالی‌ها را در پی داشت. 

برد2بر1استقلال مقابل بوریرام یونایتد

استقلال با برتری مقابل بوریرام در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان   آسیا راه یافت.

ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری(90-نظری)، هاشم بیگ‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل،آندرانیک تیموریان(94-لاوره)،پژمان نوری(46-مجیدی)    و محمد قاضی

 

دیدار بوریرام و استقلال در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تاندر کاستل بوریرام آغاز شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک و پیروزی ۳ بر یک استقلال در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت خاتمه یافت. اوسمار باربا (۳۸) برای بوریرام    و حنیف عمران‌زاده (۵۳) و آندرانیک تیموریان (۲+۹۰) برای استقلال در این دیدار گلزنی کردند.

به گزارش تسنیم، ۲ تیم بازی را با احتیاط آغاز کردند و مشغول محک یکدیگر بودند که شوت تیموریان    به سمت دروازه بوریرام یخ بازی را آب کرد اما سیواراک توپ را مهار کرد. این شوک سبب شد تا تایلندی‌ها چند حمله را روی دروازه استقلال تدارک ببیند که نتیجه‌ای نداشت.خسرو حیدری نخستین اخطاری این دیدار بود که در اواسط نیمه اول از سوی داور جریمه شد.

بعد از دقایقی بازی بی‌هدف، بوریرامی‌ها ۲ حمله خطرناک راروی دروازه استقلال تدارک دیدند. دراولین صحنه توپ از مقابل دروازه عبور کرد و همان توپ به ارسالی برای جاکافان تبدیل شد که ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت، بعد از آن هم دخالت صادقی و رحمتی توانست مانع از ایجاد موقعیت گلزنی برای سوکائو شود.

استقلال در نیمه نخست تنها به تجمع در نیمه زمین خودی اکتفا کرد و همین موضوع به بوریرام فرصت داد تا حملات خود را به ویژه از سمت راست افزایش دهد. عمران زاده هم دیگر بازیکن فرصتی که قلعه‌نویی و تیمش در اختیار بوریرام گذاشتند در دقیقه ۳۸ این فرصت را به تایلندی‌ها داد تا به گل برسند. کرنر ارسالی از سمت چپ را اوسمار باربا، مدافع گلزن بوریرام در حالی که عمران‌زاده، صادقی و منتظری تنها نظاره‌گرش بودند، با ضربه سر وارد دروازه استقلال کرد تا در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت نتیجه کار یک بر یک مساوی شود.

استقلال در ادامه کمی از لاک دفاعی بیرون آمد اما حملات ۲ تیم گل دیگری نداشت و بازی با برتری یک بر صفر بوریرام در نیمه نخست خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم استقلال فرهاد مجیدی را به میدان آورد و حملاتش را افزایش داد. ضربه خسرو حیدری را مدافع بوریرام در مقابل دفع کرد وضربه سرمجیدی از روی دروازه به بیرون رفت تانشان دهد استقلال در نیمه دوم تیم متفاوتی خواهد بود. حملات استقلال خیلی زود به نتیجه رسید و در دقیقه ۵۳ کرنر ارسالی از سمت راست را حنیف عمران زاده به گل تساوی استقلال تبدیل کرد تا کار بوریرام بسیار دشوار شود. لحظاتی بعد ضربه آکروباتیک مجیدی را مدافع بوریرام به زحمت دفع کرد. لگد کردن بازوی مصدوم آندو تیموریان از سوی بازیکن تایلندی یکی از زشت ترین صحنه‌های این دیدار را رقم زد.

خشونت تایلندی‌ها دو کارت زرد را برای بونماسان و سورات سوکا به همراه داشت. ۱۵ دقیقه پایانی بوریرام ناامیدانه برای جبران گل خورده تلاش کردند اما کرنرها و شوت‌های پیاپی سودی برای بوریرام نداشت و تنها یک کارت زرد را برای آندرانیک تیموریان به همراه داشت، بازیکنی که در دقیقه92گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

در نهایت دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان قلعه‌نویی خاتمه یافت تا استقلال در مجموع ۲ دیدار مقابل بوریرام به برتری ۳ بر یک دست یابد. با گذشت ۳ سال از سال ۲۰۱۰ که ذوب‌آهن به جمع ۴ تیم برتر   آسیا و سپس فینال لیگ قهرمانان رسید، این بار شاگردان قلعه‌نویی به جمع ۴ تیم نهایی لیگ   قهرمانان آسیا راه یافتند. 

                                  ** تبریک. . . تبریک . . . تبریک**

   


                                

ادامه نوشته

آخرین اخباراستقلال درتایلند(24)شهریور

 به گزارش سایت‌رسمی باشگاه استقلال، آخرین وضعیت استقلال در بوریرام به شرح زیر است:
 

*سه بازیکن استقلال به صورت اختصاصی امروز به تمرین پرداختند. سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری در سالن وزنه‌ای که خارج از هتل محل اقامت‌شان بود مشغول انجام تمرینات بدنسازی شدند.

*در حالی که استقلالی‌ها قصد تغییر هتل خود را داشتند این مسئله تا به این لحظه منتفی شده است. از آنجا که تمامی هتل‌های شهر بوریرام رزرو شده استقلالی‌ها به ناچار مجبور هستند روزهای آینده را هم در همین هتل تپناکورن سپری کنند. عدم امکانات این هتل باعث شده بود تا استقلالی‌ها تصمیم به تغییر هتل خود بگیرند. هتل تپناکورن علیرغم اینکه یک هتل 4 ستاره است از امکانات خوبی برخوردار نیست.

 *استقلال یک آشپز ایرانی را هم در تایلند به همراه دارد. از ظهر امروز آبی‌های پایتخت توانستند با هنر آشپزی وی غذاهای ایرانی را در تایلند صرف کنند.

*خسرو حیدری همچنان زیرنظر دکتر نوروزی مشغول تمرین و فیزیوتراپی است. تلاش کادرپزشکی استقلال بر این است این بازیکن را به بازی حساس چهارشنبه برسانند. گفته می‌شود حیدری به احتمال زیاد می‌تواند در بازی مقابل بوریرام استقلال را همراهی کند.

*ساعت 9 صبح جلسه آنالیز کادرفنی و با حضور بازیکنان صورت گرفت.

 در این نشست فیلم بازی استقلال – ذوب‌آهن به  نمایش گذاشته شد تا نقاط ضعف و قوت استقلال زیر ذره‌بین برود.

*هوای بوریرام به شدت گرم و شرجی است. دمای این شهر هم‌اکنون 48 درجه بالای صفر است تا همین وضعیت برای استقلالی‌ها سخت باشد.

*استقلال آخرین تمرین خود قبل از بازی با بوریرام را در ورزشگاه تاندرکستل برگزار می‌کند. قرار است تمرین سه‌شنبه استقلال ساعت 18 به وقت محلی بوریرام برگزار شود. به وقت ایران این تمرین ساعت 15:30 انجام  می‌گیرد.

*خیلی از طرفداران بوریرام به محض دیدن بازیکنان استقلال به سمت آنها آمده و با آبی‌پوشان عکس یادگاری گرفتند. نکته قابل‌توجه این بود که آنها به خوبی فرهاد مجیدی را می‌شناختند.

*گرمای هوای بوریرام و عدم امکانات هتل تپناکورن باعث شده تا بازیکنان استقلال ترجیح دهند در اتاق‌های خود باشند و کمتر بازیکنی از استقلال در لابی یا محوطه هتل دیده شود.

*طبق اعلام هواشناسی تایلند به احتمال زیاد عصر امروز هوای شهر بوریرام بارانی است. در حال حاضر آسمان این شهر ابری شده و گفته می‌شود به احتمال زیاد امروز هوا بارانی و طوفانی می‌شود. این در حالی است که هم‌اکنون هوای بوریرام بسیار گرم و شرجی است.

*آبی‌پوشان ایرانی ساعت 11 به وقت ایران و 13:30 به وقت بوریرام ناهار صرف کردند. طبق برنامه‌ آنها بعد از ناهار به اتاق‌های خود رفته تا به استراحت پرداخته و بعد خود را آماده رفتن به تمرین کنند.

*تمرین امروز در زمینی که بوریرام دراختیار استقلال قرار داده برگزار می‌شود. قرار است این تمرین ساعت 17 آغاز شده و به مدت یک ساعت و سی‌ دقیقه به طول انجامد.

*استقلال چهارشنبه 27 شهریور ساعت 15:30 به وقت ایران در ورزشگاه تاندرکستل تایلند برابر بوریرام، بازی خواهد کرد. گنجایش این ورزشگاه 20 هزار نفر است.

*داوران بازی استقلال ژاپنی هستند. قرار است ساتوریوجی از ژاپن به همراه کمک‌های خود بازی استقلال – بوریرام را قضاوت کنند.

 داور چهارم از کشور چین تایپه، ناظر بازی از بوتان و ناظر داوری از کره‌جنوبی خواهند بود.

      برای دیدن عکسهای بازیکنان درتایلند به ادامه مطلب بروید

ادامه نوشته

باخت استقلال مقابل ذوب آهن

دوباره باخت...اونم یکی نه،دوتاگلسه باخت متوالی...

روزپنجشنبه21شهریورساعت20شب دوتیم استقلال وذوب آهن درورزشگاه اصفهان به مصاف هم رفتند.استقلال دردقیقه14یک گل زودهنگام توسط رجب زاده خورد.ودفاع استقلال دراین بازی هم خیلی خوب نبود.وتلاش های مهاجمان جواب نداد.دردقیقه  50 حدادی گل دوم تیمش رابه ثمررساندواستقلال بازی راواگذارکرد.وداورهم دو   پنالتی مشکوک رابه نفع استقلال نگرفت!!...

ولی عب نداره بچه هـــــاانشاالله بوریرام تایلندرو میبرین واینافراموش میشه

                                                              

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید

ادامه نوشته

تساوی 0بر0دربی77...!!!

روزجمعه15شهریوردوتیم و درورزشگاه آزادی به

میدان رفتند.نیمه اول چندان بازی خوبی نبود.دردقیقه44سیاوش اکبرپورمصدوم شدوجای خودرابه

فرهادمجیدی داد.نیمه دوم بازی نسبتاخوب وسرعتی راشاهدبودیم ودقیقه 55آرش برهانی به جای نظری

به میدان آمد.5موقعیت گلزنی رامجیدی وساموئل واکبرپورونکونام خراب کردند.وبازی باتساوی 0بر0تمام شد.         دراین بازی فغانی به9نفرکارت زردداد!!!!                                                

نکونام به عنوان بازیکن اخلاق وصادقیان بازیکن فنی انتخاب شد.                                                             

                      

ادامه نوشته

باخت تلخ استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان(0بر2)

روزشنبه9شهریورساعت19دوتیم استقلال تهران واستقلال خوزستان درحالی به مصاف هم رفتندکه

استقلال تهران مهره ی کلیدی خود یعنی فرهادمجیدی رادراختیارنداشت چون دواخطااره بود.نیمه اول

دوتیم تاحدودی خوب بودند امااستقلال خوزستان دردقیقه38توسط عادل کلاه کج به گل رسید. در حالی

که دفاع ومهدی رحمتی برآفسایداعتقادداشتند.هاشم بیک زاده ازناحیه ی بینی دچارمصدومیت  

شدویک تعویض اجباری صورت گرفت.نیمه دوم هم استقلال تهران خیلی جالب نبودودریک ضد

حمله دردقیقه74بیگدلی توانست برای باردوم دروازه استقلال تهران رابازکند.وبازی 2بر0به پایان رسید.                         

                                                    *** تسلیتـــــــــــ***


                             

ادامه نوشته

به نظرتون کدوم به کدوم زنگ زده؟؟!!!!!!فک کنم مهدی به امیرزده!!!!!!هههههه

برد3بر1 استقلال مقابل راه آهن سورینت....

روز یکشنبه 3شهریورساعت19/10دقیقه دوتیم استقلال وراه آهن درورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. هردوتیم خوب بودندتااینکه دقیقه12محمدقاضی اولین گل استقلال رازد.ودرنیمه اول راه آهن نتوانست گلی بزندودوتیم به رختکن رفتند.در نیمه دوم فرهادمجیدی به جای نظری به زمین آمد.دردقیقه51دریک ضدحمله راه آهن توسط عبدی اولین گل خودرابه ثمررساندوبازی 1بر1شد.دقیقه65 ساموئل گل دوم استقلال رابه ثمررساند.و20 دقیقه ی بعد(85) فرهادمجیدی از داوریک پنالتی گرفت وجوادنکونام آن رابه گل سوم استقلال تبدیل کرد.ودقیقه 88آقازمانی کارت قرمز گرفت واخراج شد.

                                                      

                       

ادامه نوشته

آدما ۲ دسته اند:


یا تو زندگیشون واسه خودشون کسی میشن                 


                               یا طرفدار پرسپولیس میشن !      

                      ********************************

می خوام دنیا نباشه / اگه اس اس نباشه


می خوام فوتبال نباشه /  اگه اس اس نباشه                        


می خوام این لیگ نباشه / اگه اس اس نباشه                       


نباشه هر کی می خواد / تیم اس اس نباشه                        

 

برای خواندن بقیه ی شعرها به ادامه مطلب سربزنیـــد...                     

ادامه نوشته


             

یه روزیه پرسپولیسی میره پیش پیشگو!!!میگه:تیم ماکی قهرمان میشه؟؟!!!


پیشگویکم به دستش و گوی جادوییش نگاه میکنه،میگه:والامن بیشتراز 100سال


نمیتونم پیشگویی کنم.!!!!!!!!!!

پیروزی 1بر0 استقلال مقابل بوریرام یونایتد

روزچهارشنبه 30مردادساعت20/15دقیقه دوتیم به مصاف هم رفتند.وخسروحیدری دقیقه 2 بازی را 1بر 0

کرد.دوتیم تلاش زیادی کردند.وساموئل و بازهم حیدری ومجیدی وقاضی چند شوت زدند که نزدیک بودگل

شود ولی نشد.و بالاخره بازی 1بر0به نفع استقلال پایان یافت.

                                                   تبریـــــکــــ***تـبـریــــکـــــ***

                           

ادامه نوشته